Agloco Malaysia: Rezeki Terpijak...!!!!


Ringkasan Mengenai Program Agloco.










1) Adakah anda sedar betapa berharganya masa yang selalu anda bazirkan semasa anda online?


Sebenarnya terlalu ramai Pengiklan, Pembekal Maklumat, Peruncit e-Dagang dan peniaga online di serata dunia sekarang ini telahpun melabur berbillion-billion dollar semata-mata ingin memberitahu kepada anda tentang produk ataupun servis perniagaan mereka hanya pada waktu ketika anda sedang online? Disinilah wujudnya program Agloco ini dan nilai jutaan dollar itu sebenarnya telahpun ada di dalam Agloco.

2) Anda sebenarnya mempunyai hak untuk mendapat semua pelaburan yang ada ini. Tetapi bagaimana?

Agloco
mempunyai dana bernilai jutaan dollar hasil daripada nilai yang telah dilaburkan daripada (advertiser) Pengiklan, Pembekal Maklumat, Peruncit e-Dagang dan peniaga online yang ingin menggunakan khidmat Agloco. Kesemua servis dan juga perkhidmatan akan dipaparkan melalui Agloco Viewbar. Agloco akan memberikan wang itu kerana anda adalah member Agloco. Daftar di sini.
3) Binalah jaringan Agloco anda sambil menambah pendapatan.

Ya, rezeki jangan ditolak. Sebab itulah kalau anda perhatikan slogan bagi Agloco adalah "I Own The Internet". Maksudnya ialah apabila anda telah membina jaringan komuniti anda, andalah internet yang sebenarnya ( International Networking)

Adakah anda sedar tentang itu?
Buat pengetahuan anda, dengan Referral Program Agloco ini, andalah yang akan dapat manfaat. Lagi besar jaringan komuniti yang anda bina, lebih besarlah pendapatan anda.

4) Adakah prosedur Agloco terlalu ketat?

Tidak sama sekali.
Apa yang anda perlu lakukan ialah mendaftar (sign up), beritahu kepada semua kenalan anda di serata dunia dan akhir sekali ialah download Agloco Viewbar.

Pada waktu yang sama, anda bolehlah "surf" semua iklan yang di paparkan di Viewbar itu sepertimana anda online sebelum ini. Cuma perbezaan yang ketara sebelum ini ialah anda hanya online begitu sahaja tanpa berpeluang menambah pendapatan. Mudah bukan?

Jadi tunggu apa lagi, peluang bagi anda masih lagi luas dan sebelum pasaran bagi jaringan in terlalu padat, jadilah orang pertama di Malaysia yang menerokai peluang bersama Agloco!!

posted by admin @ 5:03 AM,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


About me

Archives

Previous Posts

Links

Powered By

Powered by Blogger