Agloco Malaysia: Rezeki Terpijak...!!!!


Bagaimana?

"Boleh ke aku buat duit ngan Agloco?"

Ini adalah soalan yang paling anda suka bukan?
Dan suka saya terangkan di sini bahawa memang anda boleh buat duit dengan Agloco. Yang paling penting, anda tidak perlu membuat apa-apa posting sepertimana yang anda lakukan untuk Google Adsense, PayPerPost mahupun Reviewme.

Apa yang perlu anda buat ialah 2 perkara sahaja:
i) Aktifkan akses internet anda.
ii) Surf!!

Tapi, sebelum itu anda perlulah mendaftar dahulu. Dan sekarang, biarlah saya listkan cara-cara yang lebih teratur untuk kemudahan anda.

1) Klik di sini untuk mendaftar. Jikalau anda tidak mahu berada di bawah saya, anda bolehlah terus pergi ke direct url iaitu Agloco. Tiada paksaan, tetapi jika anda hendak menjadikan jaringan Agloco Malaysia lebih ramai, saya ingin mengucapkan terima kasih kerana sudi berada bersama jaringan Agloco-Malaysia.

Saya percaya anda juga mengharapkan perkara yang sama iaitu setelah anda mengaktifkan akaun anda bersama Agloco, anda juga mahukan lebih ramai peserta di bawah anda. (Pastikan anda tahu teknik mendapat orang bawahan di dalam penerangan saya yang seterusnya nanti).

2) Anda akan menerima auto-email selepas anda signup . Sila periksa di dalam inbox anda. Perhatian!!
Jikalau auto-email dari Agloco tidak ada di dalam inbox anda, sila periksa di dalam spam folder ataupun draft. Jangan sesekali terkejut dan terus mengatakan yang Agloco adalah spam kerana ianya adalah di luar jangkaan anda.

Jikalau anda menggunakan hotmail, auto-email
ini akan berada di dalam inbox tetapi jikalau anda menggunakan Gmail, kadangkala ianya akan berada di spam folder. (This has happen to quite a few people already.)

3) Dapatkan no ID anda yang bermula dengan huruf BBBB----. Seperti ID saya, anda juga boleh melihat ID anda di bahagian bawah jadual Account anda sendiri.



Pada waktu saya menulis review ini, Agloco Viewbar masih belum dilancarkan. Tetapi, apa yang anda perlu buat sekarang ialah mendaftar dan membuat jaringan terlebih dahulu. Cuma beri url ataupun link account anda kepada sesaper sahaja di serata dunia, dan apabila mereka mendaftar di bawah anda, maka bertambah satu lagi jaringan. Sungguh mudah.

Dan ianya akan lebih menggembirakan anda apabila Agloco Viewbar ini dilancarkan, semua members (termasuk anda dan mere4ka yang mendaftar di bawah anda) akan menerima e-mail supaya mendownload Agloco Viewbar di dalam komputer peribadi (PC) anda.

Secara tersusun, sila ikuti arahan yang akan diberikan dan akhirnya, Viewbar itu akan berada di bahagian bawah browser anda. Sila klik di sini untuk melihat bagaimanakah rupa Viewbar ini.

Apa yang lebih menarik, sambil anda online (sepertimana yang anda lakukan sebelum ini), anda bolehlah surf iklan dan juga segala infi yang dipaparkan di Viewbar itu. Anda juga boleh "hide" ataupun "minimize" kan Viewbar itu. Mudah bukan?

Setelah anda online bersama Agloco Viewbar tidak kiralah 10 minit sehari ker, 1 jam sehari ker... itu semua akan direkodkan di dalam Viewbar anda dan setelah cukup 5 jam dalam sebulan, itu bermakna anda sudah memiliki "harta" ataupun stocks/money di dalam account Agloco anda. Itu belum ditambah lagi dengan bonus income dari jaringan bawahan anda. Kalau dicampur semua, makin lebatlah income anda.

Sila isikan jumlah jaringan anda di sini untuk mengetahui berapakah yang bakal akan anda peroleh.

Saperti yang saya katakan tadi, hanya 5 jam dalam sebulan. Ianya sungguh mudah dan tidak membebankan. Tahukah anda yang hampir seluruh rakyat Malaysia menghabiskan masa lebih kurang 2 jam dalam sehari hanya untuk online begitu sahaja. Dan jikalau anda adalah seorang blogger yang betul-betul setia kepada komputer anda, inilah masa yang paling sesuai untuk menambahkan pendapatan.

Bagi yang ingin mendaftar di bawah Agloco Malaysia, sila klik di sini.

posted by admin @ 12:57 AM,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


About me

Archives

Previous Posts

Links

Powered By

Powered by Blogger