Agloco Malaysia: Rezeki Terpijak...!!!!


Agloco Viewbar.

























Ini adalah Agloco Viewbar yang akan anda dapat setelah Agloco melancarkannya nanti. Buat masa ini, viewbar ini masih di dalam tempoh BETA. Viewbar ini akan berada di bahagian bawah browser anda. Sepertimana viewbar yang dahulu (AllAdvantage) viewbar ini tetap dikekalkan tetapi, kali ini terdapat perbezaan yang amat ketara antara dengan yang baru (AllAdvantage2.0 = Agloco).

Apakah perbezaan antara viewbar yang lama dan yang baru?

----> Viewbar yang dahulu hanya melibatkan Pembayaran Tetap Mengikut Jam ( paying a flat fee per hour). Tetapi bagi viewbar yang baru, Agloco akan memberikan anda "income" iaitu sebahagian daripada apa yang viewbar anda hasilkan.

Lebih ketara lagi , income itu akan di dibayar dalam bentuk stocks sekaligus berbentuk TUNAI (in stocks as well as cash).
Viewbar baru ini juga mempunyai kelebihan dari segi privacy protection, spyware protection, phishing protection, member IM and voice communications, RSS feeds, broadcast communication, community tips and other functions.

Senang cerita, anda akan dibayar bagi setiap surfing. Dan apa yang menariknya lagi adalah jumlah masa yang perlu anda surf dalam sebulan hanyalah 5 jam sahaja. Dan viewbar ini boleh ditutup (turned off) apabila anda selesai 5 jam surfing anda bersama Agloco Viewbar dalam bulan itu. Mudah bukan?

If you are planning to do this, better if you start it now while no one has really heard about it and start referring people since you get paid when your referrals get paid!

Klik di sini.

posted by admin @ 12:58 AM,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


About me

Archives

Previous Posts

Links

Powered By

Powered by Blogger